To be able to, or not…


BG: ДА МОЖЕШ ИЛИ ДА НЕ МОЖЕШ…
Аз избрах да мога! Защото вярвам в себе си и в това, което мога.А именно – да създавам красота и радост за окото.

Вярвам, че имам какво да покажа и кого да вдъхновя – вас – хората, които се надявам всеки ден с нетърпение да очакват поредната доза неповторимост и дързост в облеклото, представена от мен.

Когато човек се стреми към съвършенството, той самият се усъвършенства, защото е избрал да може! Да може да твори, да може да иска, да може да създава красота. Красота, която те изпълва с желание да покориш света и да кажеш „Аз успях – аз се справих с всичко, защото мога, мога да избирам красивото”. Щом сме заобиколени от красота, и животът ни неминуемо ще стане по-хубав. А най-лесният начин да го постигнем е да започнем от облеклото.

С любов: Христиана Петкова

EN: To be able to, or not…

I chose to be! Because I believe in myself and in what I`m capable of. Namely, to create beauty and joy for the eye.

I believe that I have things to show and people to inspire – you, the individuals who, I hope that every day will be eager to see the next dose of uniqueness and daring in clothing, presented by me.

When someone strives for perfection, he or she makes himself/herself perfect, because he/she has chosen to be able to do this. To be able to establish, to be able to want, to be able to create beauty. Beauty that fulfills you with desire to conquer the world and to say “I did it – I managed to do everything, because I can, I can choose beauty”. As we are surrounded by beauty, our life will become more beautiful, too. And the easiest way to achieve that is to start with clothing.

Love: Hristiana Petkova

Leave a Reply

