Interview with Stanimira Yanakieva


Обичам да мечтая и да сбъдвам мечтите си!

Mira_sv22222

Когато си собственик на собствената си съдба нямаш право на грешки. Да вървиш напред, без да правиш компромиси със себе си, така бих описала първият ми известен гост в блога – Станимира Янакиева.
Станимира е от онези жени, които няма как да не забележиш. Още с първата ни среща, младата дама ме остави без дъх. Стилна, елегантна, красива. Една жена на 33 години, която след себе си има редица успешни проекти и за която работата е истински удоволствие. Професионални й път минава през стайлинг за популярни личности, редица модни и лайфстайл издания и организиране на ексклузивни събития.
Собственик на концептуалното студио за дизайн и мода SV FASHION STUDIO.

Реших да я поканя за първото си интервю и днес то вече е факт.
Но коя е Станимира Янакиева – предстои да разберем?

Здравейте, Станимира представете се с няколко думи?

Човек винаги търсещ и преоткриващ себе си. Обичам да създавам красота във всичките й проявления, без значени какво правя.
Харесвам да бъда заобиколена от интересни хора, вещи, места…

Биографията Ви е изключително богата. Как стигнахте до тук?

Със самодисциплина и много работа!

Кой е проектът, с който се гордеете най-много до този момент?

За мен всичко което правя е много специално. Това което съм реализирала до този момент и това което тепърва предстои са част от моя житейски път като личност. Във всяко едно начинание влагам моите идеи и моят почерк, без значение дали работя за себе си или за даден проект.

Как започва и как приключва денят на Станимира Янакиева?

Денят ми започва с ароматно кафе и прясно изцеден сок. Oбичам да ставам рано, тогава съм най-концентрирана. Тъй като работя по няколко проекта едновременно всеки ден си изготвям график спрямо задълженията, които трябва да свърша. За мен самокритичността и точността са много важни. Обичам да разполагам с времето си и ми е много трудно да нямам точно разпределен график.
Старая се почти всеки ден да отделям време за йога.
Не харесвам да работя в късните часове. Това време предпочитам да го използвам за себе си, вечерям с приятели навън или ако остана вкъщи сама приготвям вечерята.

Какъв е стилът на един стилист?

Премерен! Придържам се към класическите модели, които комбинирам с подходящи аксесоари. Френските дизайнери са ми сред любимите. Обличам се според настроението си.

Кои са петте неща, които винаги ще присъстват в гардероба Ви?

Малка черна рокля
Перли на Chanel
Слънчеви очила
Спортни маратонки New Balance
Тишърт SV by Stanimira Yanakieva

Какво не бихте облекли никога?

Нещо, в което не бих се чувствала комфортно.

Докъде се простират мечтите ви?

Обичам да мечтая и да сбъдвам мечтите си!

Откъде черпите вдъхновение за всичко, с което се занимавате?

Радвам се на истинските неща в живота!
Красива мисъл, аромат или моетото куче Парис могат да ме вдъхновят. Аз съм си също източник на вдъхновение.
Често се впускам в предизвикателства, които са тотално различни от това, което правя. В момента посещавам курсове по аюрведа. В свободното си време ходя на модули по градинарство, сомелиерство…дори пилотирам жирокоптер. Всичко това ме зарежда и обогатява. Обичам да се преоткривам.

Обичате ли да пътувате?

При едно от последните ми пътувания до Маракеш рабрах, че когато пътувам успявам да се обърна към себе си. Давам си равносметка за живота, който водя и дали се движа в правилната посока. Понякога се впускам в дадена кауза, понякога се губя в друга. Някой път рутината на задълженията ме вкарва в рамка, а аз не обичам да бъда в рамка. По тази причина пътуванията ми се отразяват доста медитативно.

Щастието на Станимира Янакиева е в… ?

В баланса… За мен вътрешната чистота и хармония са най-важни!
Любов и уважение към себе си и хората, които ме заобикалят.

Като за финал, дайте съвет на читателите на блога за това, как да изглеждат
по-стилни и елегантни.

Харесвайте се! Няма нищо по-красиво от вътрешното излчване!

www.svfashionstudio.com

 

Leave a Reply

