По-слаби с вертикално райе


Здравейте, приятели 🙂 Днес ви разказвам малко за вертикалното райе и чудесата, които то прави.

Вариациите на райета по дрехите са два вида – хоризонтални и вертикални. Класическият вариант е в син цвят, познат още като морско райе. Съществуват и други цветови комбинации в червено, черно, бяло и още много други.

Днешният ми сет е с панталон в бяло райе точно във вертикален вариант. Магическото за мен е, че изглеждам оптически по-слаба, а линиите издължават долната част на тялото ми. Несъмнено, краката ми са по-дълги и съм видимо по-слаба. Когато искате да намалите обема в конкретна част от тялото си, просто сложете едно вертикални райе и ще видите разликата.

petitemod 1

Блуза – H&M
Панталон – no name
Кецове – Converse

petitemod 8

За още по-зашеметяващи резултати може да поставите обувка на висок ток и резултат ще е отново във ваша полза.

В случая, афинитетът ми към всякакъв вид маратонки е видим и аз съм предпочела тях.

Ако все още нямате подобна дреха е добре да се сдобиете с такава.

petitemod 2

d0bbd0bed0b3d0be2

 

Leave a Reply

