В гардероба на: Мария Иванова


Здравейте, приятели 🙂
Днес ви представям едно момиче, което е влюбено във всичко свързано с блогинка. Е, вече разбрахте, че и тя е блогър. Млад творец, който разказва в BeGlamorousBlog (името на блога й), за всичко което обича. Мария учи Икономика на туризма в УНСС и споделя, че той и откриването на непознати места е един от многото й интереси.

Като всяка млада госпожица страстта й към чантите е безусловна. Обича да запечатва всеки красив момент от ежедневието си с каквото има под ръка, било то телефон или апарат. Силно привързана към сериали и книги, Мария следва интересите си успоредно с всичко, което я заобикаля.

Като почти всеки блогър и тя се разкъсва между работата и блогърсктово. Казва, че:Боря се да разпределям времето си между всичките си интереси – работата, блогърството и естествено близките си. Цялата тази борба прави живота ми една голяма бъркотия, която винаги посрещам с усмивка”.

beglamorousblog-mariya-ivanova-petitemod

Когато я попитах дали има планове свързани с бъдещето си и с блога, тя ме изненада с отговора си: Като всяко момиче имам много мечти и идеи, но нещото, което искам най-силно е да бъда щастлива и да имам семейството, което ме подкрепя във всичко, което правя.

За мен животът няма смисъл, ако си сам в това, което правиш. Важното е да обичаш и да бъдеш обичан. Така че независимо в какъв етап от живота си съм след 5-10 години, просто искам да бъда заобиколена от хора, които ценя.”

За блога си ( http://beglamorous93.blogspot.bg/) ми сподели, че се надява да продължава и за напред със същия хъс и желание, с които го е правила и през последните две години. Горда е, че всичко, което представлява BeGlamorousBlog e плод на собствен труд, което я кара да бъде все по-отговорна и безкомпромисна. Та, това е малка част от историята на Мария, но вече е време да видите какво ви е приготвила от гардероба си.

На вашето внимание е Мария Иванова, която се съгласи да разтвори гардероба си за вас, представяйки три визии, чрез който се надяваме да ви вдъхнови и провокира.

 

beglamorousblog-petitemod-mariya-ivanova

1.Как да изглеждаме в работна обстановка?

Тези от вас, които ме следят знаят,че последно време около мен се случват много неща и започнах да преоткривам себе си по нови начини. Един от тези начини е модата и започнах да съм малко по-изобретателна.

По темата за работната обстановка-не мисля, че съм много компетентна, защото не съм работила в много официална среда. Но да си представим, че попадна в такава среда бих избрала много изчистена и елеганта визия. Бих заложила на класическата черна пола, съчетана с бяла риза. Като акцент бих избрала любимите си червени обувки.

petitemod-beglamorousblog-fashion-style

2. Какви дрехи да избирам за през деня (casual outfit)?

Последно време много ме влече черното, камуфлажа и гащеризоните. В ежедневието си правя  много casual комбинации, но най-любимата ми е камуфлажният панталон, съчетен с кафяво и пухкав елек. Ежедневните визии не са „претенциозни“ и най-важното е на вас да ви харесват и да ви е удобно в тях.

petitemod-beglamorousblog-style-stylist

3.Какво да подберем за една блестяща визия на вечерно парти или среща с приятели?

Без да се замислям дори – избирам малка черна рокля. Много лесен избор и естествено няма как да сгрешите с него. Черната рокля може да се комбинира с различни аксесоари и да изглежда по много различни начини. Моята любима черна рокля е H&M, като отново бих заложила на червените си обувки от Bershka, с които няма как да остана незабелязана. Най-важния аксесоар трябва да е УСМИВКАТА.

 

style-stylist-petitemod-beglamorousblog

4. Коя е визията, която максимално представя същността ви?

Ще трябва да избера casual outfit! Много лесен за комбиниране и е част от комфортната ми зона. Чувствам се добре в него. Какво вече споменах опитвам се да пречупя комфортната си зона и да обръщам много повече внимание на визиите си. Колкото и да ми се иска не мога да подновя целия си гардероб наведнъж, но важното е, че правя първите си стъпки към тази промяна.

Приятели, това беше Мария Иванова и малка част от нейния гардероб!

Благодаря й, че се включи в рубриката “В гардероба на…”. ❤

 

garderob blog-01-01-petitemod-hristiana-petkova

One comment

Leave a Reply

