В гардероба на: Милена Витанова


Здравейте, приятели 🙂 Днес в рубриката “В гардероба на” ми е Милена Витанова. Дама, която уверено следва мечтите си свързани с блогинка и демонстрира огромната си страст свързана с модата и лайфстайла.

Жена с главно “Ж”,  майка на две прекрасни деца и щастливка, че е успяла да намери “нещото”, което гали душата й, правейки това, което обича. Обожава всичко свързана с блога си. Обича да снима, да запечатва всеки момент, което може би се дължи на романтичната й натура. А блогът й е незаменима част от живота й, чрез който изразява себе си.

Тя е от дамите, които не се задоволява само с монохромни тонове. Обича цветовете. Споделя, че рядко е облечена изцяло в черно или само в тъмни нюанси. Подбира дрехите си, така че да може да ги комбинира лесно и същевременно да изгледа различно всеки път.

В гардероба й може да откриете толкова различни като стилове дрехи, че единствената дума, с която може да се опишат е еклектичен с намигване към “романтиката стил. Има дрехи, които не носи, но й харесва да ги вижда на закачалките с други, които пък носи почти всеки ден.

Ето какво ми показа тя от гардероба си…

petitemod-mimisfashionmoments

 

Дневна визия

През деня харесвам да нося дрехи, които са удобни, функционални и практични. Дънките винаги са част от ежедневните ми визии. Пастелните цветове са ми страст и често ги включвам в аутфитите си.

casual-outfit-petitemod-mimi`s -fashion-moments

Офис визия

Рядко ми се налага да се обличам официално, по- скоро смарт кежуалът е компромисното решение.

Предлагам една такава визия с панталон с ръб и висока талия, комбинирам с риза, високи обувки и цветна чанта за акцент и разчупване на монохрома. Много сладко и същевременно стилно стои.

office-style-petitemod-mimi`s-fashion-moments

Специална вечер

Напоследък все по-често ми се отдава възможност да присъствам на вечерни коктейли и събития, така че съм “въоръжена” с няколко романтични дълги рокли, които са перфектни за такива специални емоции. Не нося къси модели и не може да ме засечете навън с такава рокля или пола, макар и понякога да са доста по-удачни за случая “Специална вечер”.

Това е една от най-новите ми рокля в гардероба – тя е в бледо розов цвят с много ефирен финиш, която съм комбинирала с голямо цвете за коса, по-кежуал чанта и задължително ярко червило.

night-out-petitemod-mimi`s-fashion-moments

Ако в България винаги беше лято – то нямаше да свалям дългата рокля от себе си…..

Нито една визия не е напълно завършена, ако не добавим своя допълващ акцент под формата на аромат. Моят е Modern Muse

 

garderob blog-01-01-petitemod-hristiana-petkova

One comment

Leave a Reply

